Tuesday, April 5, 2016

KERETA SEWA ALZA KOTA DAMANSARA & SUBANG BESTARI

KERETA SEWA KOTA DAMANSARA

Syarikat Kereta Sewa kami menyediakan perkhidmatan Kereta Sewa Alza Kota Damansara bagi semua penduduk di Kota Damansara, Subang Airport, dan sekitarnya. Lokasi pejabat kami di Subang Bestari bersebelahan KFC dan Pizzahut.


Perkhidmatan Kereta Sewa Alza Kota Damansara ini terbuka kepada semua golongan bekeluarga mahu pun individu bekerja tetap dan pelajar institusi pengajian tinggi. Untuk makluman, syarikat Kereta Sewa Kota Damansara hanya menyediakan model perodua alza dalam transmisi automatik sahaja. Kami juga sentiasa memastikan kebersihan kereta sewa sentiasa dijaga untuk menjamin keselesaan pelanggan kami.





Model perodua alza ini menyediakan enam(6) ruang penumpang termasuk pemandu kereta. Oleh itu, model ini dikategorikan sebagai mpv meskipun tidak sebesar mpv model-model yang lain. Kelebihan yang terdapat pada perodua alza ini adalah:
  1. Jimat minyak
  2. Kapasiti enjin 1.5 liter
  3. Boleh memuatkan sehingga enam(6) orang dewasa
  4. Sesuai untuk perjalanan jauh seperti bercuti atau balik kampung
  5. Ruang bonet yang cukup besar bagi meletakkan banyak barang atau bagasi
Harga yang ditawarkan syarikat kereta sewa kami murah dan berpatutan. 

Untuk tempahan
Directline:013-6126060
Hotline:1-300-88-4040
Online booking
Http://Klezcar.com

Dokumen yang diperlukan seperti berikut:
1. Salinan IC/ Passport
2. Salinan Lesen
3. Salinan Bil Air/Api/Astro/Streamyx/HP
4. Salinan IC Penjamin

*Jangan lupa untuk LIKE FB fanpage kami untuk mendapat update PROMOSI, DISCOUNT dan FREE GIFT>>>>>  www.facebook.com/carrental4uinkl/ 

==================================================
Sewa alza damansara, sewa mpv damansara, sewa myvi damansara, sewa kota damansara, kereta sewa subang bestari, kereta sewa subang, kereta sewa subang airport, kereta sewa kg melayu subang, sewa kereta axia, sewa kereta mpv, kereta sewa subang
==================================================

No comments:

Post a Comment